tirsdag den 24. juni 2014

Test-mig-selv

Hjemvendt fra job. Går under navnet "Sticky feet" lige pt. Man føler sig bare ikke ret lækker sådan generelt, når man går barfodet rundt og kan høre et "svvrrmmff", når fødderne slipper trægulvet.
Men hey; jeg skal ikke imponere nogen.

Mein Haus - meine Regeln - Kritik wird nicht akzeptiert. Verstanden?

Har valgt at imponere teenagerne med en sand omgang festivitas på menukortet til aftensmad:



Og inden ovenstående finder vej til spisebordet, har jeg lært mig selv meget bedre at kende ved at teste mig selv...


Hvem er din Mr. Right?
(Arhh, men så klap dog i med sådan en overskrift.)
Resultat: Du falder for den følsomme fyr. Din drømmemands bløde sider kan både komme til udtryk ved, at han er typen, der snøfter til en sød ballade i radioen, eller de kan udmønte sig i, at han arrangerer en rap lille protestaktion mod burhøns og andre onde gerninger. Men selvom han er en følsom gut, betyder det ikke nødvendigvis, at han bærer alle følelserne udenpå - det kan godt være svært at finde ind til hans sårbare sider.
(Okay...det lyder næsten rigtigt. Vil voldsom gerne have en mand, der er i kontakt med sine følelser. Men jeg sætter fandeme grænsen ved tuderi over en sang i radioen.)

Er du en sex-bombe?
Resultat: Du er i sandhed en sex-bombe - på den bedst mulige måde, hvor du kan bruge det til din fordel, når det passer sig, men hvor du også kan slukke fuldstændig for din sex-appeal, når det ikke passer til situationen.
(Jeps, that's derfor jeg er single...Skal da lige love for, at jeg fik dementeret manglende begær ved at knalde panden ned i off-knappen)

Har du en stil?
Resultat: Nej. 

Er du en puttegris?
Resultat: Nok nærmere en so.

Hvilken slags chokolade er du?
Resultat: 

Hvad udstråler din påklædning?
Resultat: