onsdag den 4. juni 2014

Nostalgihætte

Ja ja, nogen er jo blevet så gammel, at man kan sige: "Det kan godt være, at det nummer er over 20 år gammelt, men jeg husker tydeligt da det udkom."

Så sådan et humør er jeg i lige nu. Med et glas rødvin. Alene. Efter en hyggelig snak.

Fridag i morgen. Skal bo på terrrandaen! Arbejde fredag. Muligvis øl med nuttede radiomænd fredag aften. Arbejde lørdag. Og "Orange is the new black" hele søndagen. Det er da lige til at overskue. På den gode måde.



Og nu tilbage til musikken. Videoer, som jeg med garanti ville have postet, hvis Facebook havde eksisteret da jeg var ung og appelsinhudsfri. (Og med virkelig skampermanentet hår og uhyggelig store briller).










Og så selvfølgelig Whitney H. Som jeg drømte om at ligne, da jeg var teenager. Hvilket var lidt problematisk, eftersom jeg havde grisefarvet hud, kæmpe briller og rødt hår.