fredag den 20. juni 2014

Hoooooold så kæft!

Hun har langt lyst hår og fregner
Hendes øjne skinner smukt som diamanter
Flotte, lange ben, og det rigtige tøj på
Og sikkert pengepungen fyldt med guldkontanter


Guldkontanter? Virkelig, Medina?

Ikke ligeglad, ikke ligeglad
For jeg føler, hun er mere spændende end mig.

Ja...det tror jeg så også godt du kan være ret sikker på, at hun er.



Hvis det føles som om at livet er en test,
Og hvis du kun møder modstand på din vej
Ved du jeg stiller op med hele mit band og holder fest, 
Fordi jeg ved at du ville gøre det samme for mig.

Nej, Seebach! Der tager du fandeme godt nok fejl! 




Kan man bestikke radioværter til at stoppe med at spille de to sange? Pretty pretty please? Føler mig hjernevasket og voldtaget i mine ører. Det er fandeme ikke til at holde ud efterhånden.