mandag den 5. maj 2014

Drop Dead Diva

Har meldt mig midlertidig ud af samfundet, og ligger i stedet i ske med Netflix og Drop Dead Diva.

Skiftevis smiler, griner og smågræder. Mest det sidste faktisk.

Er et ynkeligt rod.

Ligner en mand. Gik på tanken ganske kort, og kunne ikke få mig til at få øjenkontakt med nogen, fordi øjne er nøgne i dag.
Så ved man bare at jeg har ramt bunden, når jeg går udenfor uden make up.

Problemer med fantomsmerter. Galde...it is.
Og en tsunami af pyller. Som peaker over Netflix serie om kærlighed mellem to mennesker, som vil hinanden, men som ikke gør noget ved det.
Mit hjerte kan ikke håndtere det.

Er nået til sæson fire, men måtte google svaret på om de ender med at få hinanden.

Hej, jeg hedder Rødhætte, og jeg burde få mig et liv i stedet for at være håbløs blødhjertet og søge efter luftkasteller i en tv-serie.

Gider nogen genstarte mig?