torsdag den 29. maj 2014

Åh gud nej altså også

Var i gang med at lege med mit hår og afprøve forskellige måder at sætte det op på. Hvilket gik nogenlunde. Nogle frisurer bedre end andre.
Kan i hvert fald konstatere, at en fletning i pandehåret/liggende hen over hårgrænsen i panden, får mig til at ligne en forstyrret shetlandspony.

Men noget af det så egentlig fint ud. Så fint, at jeg greb spejlet og tjekkede baghovedet ud i det store spejl. I ved...ved at stå med ryggen til et stort spejl med et lille spejl i hænderne.

Frisure så fin ud. Bagfra. I profil lignede jeg en der havde 11 kilos blylodder i kinderne. Og så var det, at jeg fik øje på røven...

Helt seriøst...jeg er grædefærdig. Og jeg skal da lige love for, at jeg blev mindet godt og grundigt om hvorfor jeg taster alt madindtag ind i Madlog-app.
Kan derudover også konstatere, at vægttab ikke har ramt det område.
Til gengæld har det ramt taljen, hvilket blot fremhæver de sønderbankede sandsække endnu mere.

Man kan fandeme aldrig vinde!

Er skredet i seng. Med selvværd på størrelse med en rosin. Og med lysten til at kneppe en gammel rig plastikkirurg og lade mig aflønne i fedtsugninger og morfin i drop.

Godnat verden.