mandag den 7. april 2014

Hvem har skidt på mit soveværelsesgulv?

Var egentlig gået i seng, men kom i tanke om at min kokkejakke lå i vaskemaskinen, så måtte op igen.
På vej ud af soveværelset, faldt mit blik ned mod gulvet og fik øje på noget aflangt og brunt. Gik ret meget i panik, og greb ud efter rullen med toiletpapir på natbordet.

Selvfølgelig gik jeg i panik. Det er jo Rødhætte logik på højeste plan. For man oplever jo tit, at nogen render og skider på ens gulve.

Så med halvanden meter toiletpapir, greb jeg fat om lorten. Som var stenhård.

Som var trægrebet der var faldet af håndtaget...

Awesome...



Nå, men ellers går det godt. Leder efter møbler på nettet til terrandaen. Og kan ligesom godt se, at Ikea IKKE er en mulighed, når man ikke har bil. Røvhullerne vil have sindssyge mange hundrede kroner for levering.

Blå Kors har også en webshop. Med levering. Ganske glimrende og oplagt. Hvis jeg ville have en klam bodega terrasse med kakkelbord, stole betrukket med noget der ligner et gulvtæppe, en samfundshjælper (hader det ord!) hængende i en snor ned over bordet og fire forskelige højtalere i tvivlsomme mærker som "Super blast sound 1286 sv boost" og "Music bomb extreeme Pro" som blev solgt i Fleggaard i 1989.

Så det droppede jeg. Smutter i genbrug i stedet, så snart jeg kan låne firmabilen. Satser på at nå det inden påskeferien, så jeg kan male og indrette i guds allerhelligste dage.

Dagens højdepunkter:
- Er stadig helt salig efter massagen i går og tæller ned til på søndag.
- Ved 18-tiden modtog jeg en sms. Med teksten: "Hva klok spiser vi?". Fra Uglen. Som sad inde på sit værelse. På den anden side af væggen. ("Klok" Mit lille jydebarn). Dovenskaben har peaket.
- En mail.
- To mails.
- Aftale med tidl. chef om påskerødvinshygge.

Dagens lavpunkt:
- En seddel i min postkasse med teksten: "Trænger du til at tabe dig? Vi søger frivillige...blablablabla". 
Foretrækker fandeme hellere et eksemplar af Vagttårnet.
- Fik bryst i klemme, da jeg stablede nogle ting.
- Havde sat nyindkøbt toiletpapir ude i entreen. Og kom først i tanke om det, da jeg sad og skulle bruge det. For fem sekunder siden.
Der er set ænder med smukkere og mere harmonisk gangart end mig, da jeg skulle hente dem.


Fandeme klamt.