fredag den 14. februar 2014

En nøgen kvinde nede i toilettet

Bossen har købt nyt toiletsæde. Og jeg kom til at kigge på emballagen. Som på ingen måde giver mening.





Hvad fanden er nu det for noget? Gider nogen fortælle mig, hvad meningen er med det billede? På emballagen til et toiletsæde.
Giver ingen mening. Overhovedet.
Hvad skal det til for? Skal det forestille, at kvinden lige popper op til overfladen i vandet nede i kummen?

Ingen ved det. Men måske vi snart gør. Jeg har i hvert fald sendt firmaet en mail på mit allerbedste skoleengelsk.


Hey you ;) 

Yesterday my boss bought one of your toilet seats. I couldn't help looking at the packaging, and I must say; I'm loaded with questions. 

Please enlighten me; why is there a picture of a woman in water, on the packaging?
I mean...With all due respect. Bathing in the toilet can't be healthy. And how does she even fit there? Is she a midget? 

I really hope that you will answer this question for me. Not knowing is a bitch.


Yours truly



Indtil jeg får svar, har jeg taget mig friheden at rette lidt på billedet. Dette ville give langt mere mening.