torsdag den 27. februar 2014

Det sagde han bare ikke

Sidder og lurer på en debat, hvor emnet er: "Hvad er det dummeste en (eks)kæreste har sagt til dig?"
Der kommer godt nok nogle groteske svar. Der er blandt en der har sagt: "Jeg kan ikke forstå, at voldtægt skulle være så slemt".

Helt seriøst, sådan en mand burde voldtages analt med en brandslukker.


Har jeg selv guldkorn at bidrage med? Joehh, men uden navne, of course:


"Nå, så du har købt en Kylie Minogue parfume? Er det fordi du vil ligne hende? (Hvad tror du selv, bonderøv?) For så skal du da vist ændre dig en del i udseendet". (Ja, og du får snart koldbrand i maven, sådan som bæltet snærer sig ind i din mave! Sådan er der så meget :) )

"Hvis jeg skulle vælge mellem hjemmeværnet og dig, valgte jeg hjemmeværnet"  (Godt så...)

"Hun tvang mig". (Som forklaring, da jeg opdagede, at han og min veninde havde været i seng sammen. Pisse synd for ham, altså)

"Jeg elsker dig!" (Sagt af en mand efter en enkelt date)

"Du minder om min mor. Jeg tror I kommer til at komme godt ud af det med hinanden". (Okay...jamen...fint altså. Men er du ikke sød at lade være med at sammenligne mig med hende, mens vi to ligger nøgne sammen?)