lørdag den 1. marts 2014

The return of Tyskerchefen

Og endnu engang: Forpulede latterlige lorte Google møg! Efter alt det lort med køb af spil via min Google Play konto, fortsætter Google-teamet med at periodevis lukke min (og andre, som også har været udsat for det samme), konto ned.
Og i og med, at min Google konto er forbundet med min blog, så forsvinder min blog også, når de går ind og stiller min konto i skjul eller hvad fanden de gør, pga. usædvanlig aktivitet på min konto.

Jeg har IKKE tålmodighed til det! Overhovedet.

Men - og nu tør jeg ikke sige for meget - nu har jeg måske fået løst det med en ekstra úber sikkerhedsforanstaltning. Håber jeg. Ellers må jeg have fat i en computernørd, få købt mig et domæne og flytte bloggen et nyt sted hen.
Fandeme!


Nå...ved I hvem jeg stødte på i går?





Jeps, tyskerchefen. Jeg skulle ud at levere mad der hvor han arbejder. (Hvilket så igen siger en del om hans kulnariske evner, at de vælger at få maden ude fra). 
Men da jeg skal til at køre ud fra parkeringspladsen, kommer han trillende i sin grimme kampvogn. Og får selvfølgelig øje på mig. Selvfølgelig gør han det.  Meget muligt, at han døjer med hjertet og den ene fod, men de tyske øjne fejler fandeme ingenting.
Jeg har ubetinget vigepligt, men idioten stopper selvfølgelig sin bil, og vinker mig ud med tysk hånd, mens han sidder og smiler så bredt, at han nærmest indånder nakkestøtten. 

Og så skal jeg væk. Så hurtigt som muligt. Flashback af hans tyske hænder der gav mig massage, kommer væltende op i mig. Så jeg kobler ud og speeder op. Og går i stå. På kængurumåden. 
Drejer nøglen igen, og får trykket så ivrigt på speederen, at jeg kommer derfra med filende udmattet kobling, og i en sådan fart, at jeg rundt i svinget faktisk glider ind mod døren med venstre side af legemet, inden jeg igen får rettet op og kommer derfra i en hastighed, som ligger lige en anelse over det tilladte i en byzone. 

Må fandeme have set dumt ud. Men magter ham virkelig ikke. Overhovedet. 


Aber jetzt werde ich gehen und Make-up auf, schmiert mein Herpes-Ausschlag und zur Arbeit gehen, wie süß und völlig normal Chef auf mich wartete. Haben Sie einen schönen Frühlingstag draußen.



P.S
Jeg ryger faktisk ikke. Vil jeg bare lige sige.