søndag den 17. november 2013

Søges!

Åh for pokker. Faldt i søvn i eftermiddags, og vågnede i den rene elendighed.
Lukøje har ikke kun haft sovestøv med, men også kvalmestøv og feberstøv. Lorte Lukøje.

Så nu ligger jeg her og bliver svimmel, bare jeg vender mig i sengen. Med kvalme og en knaldende hovedpine. Og føler mig meget ynkelige.
Og mangler endnu engang en alternativ udgave af Just Eat. En Just Comfort.
Kunne godt bruge beskyttende kærlig hovedbundsnus, kys i panden og en masse "Det er også synd for dig - Lad mig passe på dig - Kan jeg gøre noget for dig? - Skal jeg hente en Pepsi Max til dig? - Jeg udskriver en recept på sovepiller - Jeg er her for dig, søde dejlige Rødhætte" sætninger.

Har gnasket nogle pandodiler og satser på, at jeg er frisk i morgen tidlig.
Men indtil da kræver jeg min ret til at være en pivert.