søndag den 17. november 2013

Noooo!

For fanden.

Min tablet gik i selvsving, og jeg var i gang med at få den fikset.
Ved ikke hvordan jeg gjorde det, men fik ved et uheld slettet Candy Crush. Fik den installeret med det samme igen, men alt er slettet.
Den startede op på Level 1.

!!!!

Er I klar over, hvor mange penge det har kostet mig at nå til level 125?

Fuck det lort. Nu gider jeg da under ingen omstændigheder spille det mere. (Hør min bankrådgiver juble).

Nå, men jeg er lidt ved siden af mig selv i dag.
Har fået sex. Og er blevet kysset mere intenst, end nogensinde før. Af min boss. Vi rullede rundt i lagkagebunde, og var temmelig intime. For at sige det mildt.

Altså, i den drøm jeg havde i nat.

Ved ikke lige hvordan jeg skal forholde mig. For hold nu kæft...It was good.
Men altså...senere drømte jeg, at jeg ville smutte ind og tisse i en kirke. Inde i skrifterummet. Hvor der da stod et toilet.
Der var også en præst. Som hvinede som en tøs. Og en masse mennesker der dansede gospeldans. Nøgne. Og med fuld gas på kønsbehåring.

Så tror da fanden, at jeg er træt lige nu. Har jo været en travl nat.