mandag den 14. oktober 2013

Sms-ups

Skal virkelig have styr på hvad jeg kalder folk i min tlf.bog.
Ville sende en tak for sidst sms til min ven, og mente bestemt, at jeg havde hans nummer kodet ind.
Der var dog et mindre problem.

Jeg kender tre med samme navn som ham, og hvor deres efternavne starter med det samme bogstav.
Lad os sige, at han hedder Christian Simonsen, og jeg havde kodet ham ind som Christian S.
Så er det sgu lidt svært at gætte sig frem til, om det er den rigtige Christian S. man sender beskeden til. Eller om det i stedet er Christian Sørensen eller Sandgaard der modtager den.

Men jeg tog chancen, og skrev. Bla. noget med tak for sidst, og at jeg virkelig havde nydt det, og at jeg glædede mig til næste gang.

Og det var selvfølgelig ikke ham. Hvilket efterlader mig med to muligheder. Eks-kæreste 1 eller 2 som modtager.

Arh well...