onsdag den 9. oktober 2013

Lort

Kyllingen kom før lorten.

Ej men altså...har nydt min fridag så meget. Rengøring, oprydning, hyggetur i byen i skønt selskab, gennemført flere levels i Candy Crush, hygget sammen med Uglen og hendes veninden. Og så gik det galt.

Sådan ca. 40 min. efter indtagelse af kylling, begyndte min mave at lyde, som dengang mine forældre selv producerede vin, og lyden af de boblende vinballoner, som de havde placeret på gæstetoilettet. (Ja, sært. Men må dog retfærdigvis sige, at det ikke blev brugt).

Der gik simpelthen overgang i min mave. Så meget, at jeg til sidst tog min tablet med ud på toilettet. Og så sad jeg ellers der. Længe. Og spillede Candy Crush. Og gloede på mine lår, mens jeg undrede mig over, hvor elastisk hud faktisk er.

Og lad nu være med at være sart. Ynk mig i stedet. For jeg har det sådan set lidt halvskidt.

Kan I huske det der tyggegummi man kunne købe engang, som var små kugler, der eksploderede når man puttede dem i munden?
Sådan føles det i min mave. Virkelig ikke rart. Faktisk.
Så jeg er gået i seng, og har enormt ondt af mig selv.

Lortekylling.