søndag den 8. september 2013

Dating Vol. II - Vol. II

Harh!

Hvor er det fedt, at man ikke er desperat. Så slipper man for at bruge tid på at formulere et sukkersødt svar, som man håber på, at modtageren falder for.
Og det kan nogen åbenbart lide. Har i hvert fald fået en del breve. Og som altid, er der de sædvanlige fra de gamle mænd m. store næsebor, og bodegatynd krop. Og virkelig grimt tøj.
Men så er der nogle andre breve. Hvor nogle hankøn synes, at jeg virker fantastisk. Og at jeg skriver sjovt. Og at jeg virker dejligt nede på jorden.

Og så læser man deres profiltekst...Harh! Hvor de skriver, at de "søger en kvinde, hvor højden og drøjden passer sammen".
Og så er det faktisk befriende fedt, at man bare kan sende dem et svar, hvor man gør dem opmærksom på, at man nok lige er rund nok til dem. Men at man ønsker dem held og lykke m. at finde den rette.

Men så svarer de sgu alligevel? Jamen, kan de finde ud af, hvad de gerne vil have?

Altså; af alle de gange jeg har haft en profiltekst på en datingside, er dette simpelthen det sjoveste. Nok fordi, at jeg egentlig er tilfreds med mit liv, som det er.

**Pause**Pakker til Uglens studietur**

Nå, men så fik jeg svar fra en af dem, som søgte en kvinde, der ikke var tyk. Hvor jeg havde svaret ham, at jeg var alt for rundt til ham.
Nu ved han pludselig ikke hvorfor han skrev det? Nu er han helt ligeglad, og vil bare møde mig.
Har svaret ham, at jeg har byens bredeste hofter, røv og lår. Ingen grund til at sælge sig selv for højt.



Og så tikkede der endnu en sær besked ind. Denne gang fra en mand, som er midt i 50'erne, men som ligner en der er 78.

Sær profiltekst:

Jeg vedgodt at der står at jeg er på deltid. og det er der en grund til jeg har verdens bedste søn som er dianostiseret autist og så vil han meget gerne vil have hjælp af far,.og det får han. sammen med hans mormor. hun har ham til dansk og jeg til mat . og sådan køre det i en 7//7 ordning. og når pigerne der selv har børn læser dette så går de til den næste i rækken. det er jo hele pakken. man er nød til at tage så til det alvorlige Jeg er maskinist i Forsvare. studeretbonde fra KVL. med pelsdyr som spiciale. og arbejdet inden for medicinindustrien. dette jo kun for at få smør på brødet. fritid. biler. engelske i sær motorløb, Nurburg, Le Mann. og alt det det medfør...
(Det er fandeme da godt, at han ikke underviser sønnen i dansk...Og ehhh...pelsdyr som speciale?)

Og så kom denne:

Jeg er alenefar med to dejlige børn en pige på 12 år der går meget op i ride sport og en dreng på 8 år som køre speedway jeg køre også selv oldboys bor på en landejendom med meget natur om os
(Hvad sker der? Er der ingen der kan finde ud af nutids-r længere?)


Nu har en anden mand skrevet. At min profiltekst er sød og sjov og m. kant. Tjekkede selvfølgelig hans profil. Umiddelbart ret så positivt. Pæn pæn mand. Og som kan sammensætte sætninger.

Nå, skrider igen. Skal nusse m. Uglen, inden hun skal af sted.