onsdag den 7. august 2013

Hytte update

Suk...En af de der dage, hvor humør er lige så uforudsigeligt, som retningen på Ole Ernsts øjenbryn.
Faktisk belastende. Er ellers glad og alt det der. Og afvænning fra sukker, brød, pasta og ris går godt. Og har verdens sødeste børn, familie og venner. Og arbejdet går godt. Og der er flere pakker på vej til mig m. posten. (M. mindre den bliver leveret til forkert adresse, og en eller anden kost bare napper mine ting).
Men så lige pludselig...så rammer hammeren mig. Og så bliver jeg trist. Og fyldt til randen af selvmedlidenhed. Hvilket skifter til vrede, fordi jeg ikke gider have ondt af mig selv, og så bliver jeg frustreret, fordi jeg føler mig svag.
Jeg gider det ikke. Ærligt talt.

Overvejer at indrykke en annonce i Gul & Gratis.




Og så er der alle møgfluerne. Som åbenbart forveksler mig m. en ildelugtende lort. (Meget apropos). Leger landingsbane på mig hele tiden.

Og har stadig ikke fået løst problem m. håndvasken. Burde tage mig sammen.


En del af mig nyder den der singletilværelse. Og jeg er bestemt heller ikke et sted, hvor jeg på nogen måde overvejer at opsøge en date.
Har sgu da heller ikke selvværdet til det. Er både for rund og ikke mindst for gammel. Må jo ikke glemme, at jeg er oppe imod unge stramme (I skindet! Din perverse skid) kvinder m. strømlinet krop og en fødselsattest der blærer sig m., at de ikke er en dag over 28.

Det er ligesom om, at humor og personlighed ligger langt nede på prioriteringslisten hos mænd.
(Hør mig lige svælge i bitterhed). Men det er sgu da sandt.
Mange kvinder går efter en mand der hviler i sig selv, som er møgcharmerende og som har en skøn personlighed og humor. Ja...selv topmave er mange af os sgu ligeglade m.
Og så er der mændene...som vil have et trofæ. M. nedsænket bmi.
Lige m. undtagelse af bodegatyperne, som er totalt ligeglade m. om der mangler tænder eller social intelligens. Bare der er et hul af en art.

Nå...jeg ender nok bare som en crazy cat woman. Uden kattene. (For det tillader lejekontrakten ikke).
Men hey...i det mindste er der nogen i denne hytte der får sex. Fluerne er edderrøvme liderlige. Laver ikke andet end af humpe hinanden.




Nå - jeg skrider. Vender tilbage når humøret er bedre. Eller når missionen m. rebet ude i carporten lykkes.