søndag den 11. august 2013

Følelseshætte

Er ramt af pms. Og det er ikke kønt.
Vidste at jeg ramte bunden, da min underlæbe begyndte at sitre og der kom rindende vand ud af øjne og næse, da jeg ved et uforklarligt uheld kom til at se "Så det synger" på TV2.

Gider nogen sende mig i et lukket rum, indtil mine hormoner er blevet ædru igen?
Og hvor er Josef Fritzl, når man har brug for ham?

Har ondt i øret. Fryser. Mine bryster er spændte og ømme. Har lyst til at proppe en tragt i munden og hælde et kilo sukker direkte ned i halsen. Og har konstant gråden siddende på lur. Klar til at snøfte, hvornår det skal være.

Hvem kommer og stryger mig over håret?

Spasserlort.

Så nu sidder jeg bare i sofaen og prutter så meget, at det faktisk gør ondt i ringmusklen. M. skæv hestehale og pandaøjne, mens jeg m. jævne mellemrum brøler et: "Årh...så pis da af, dit dumme svin" til fluerne, som konstant summer i mit øre, og lander på alt synligt bart hud.

Dyremishandling mig et vist sted...hvis jeg fanger en levende, så går jeg ud og tænder en kogeplade, og kyler møgdyret på, når der er maks varme.
Vi har 150 kvm. Fatter ikke hvorfor den kun kan finde ud af at lande på de 12 kvm. jeg fylder, når jeg ligger udsplattet på sofaen?

Ynkelig.dk