onsdag den 31. juli 2013

Træt, men glad

Er i gang m. at vende døgnrytmen, så den er klar til mandag morgen, hvor arbejdet kalder igen. Det går...ikke så godt. Eller dvs. jeg er halvvejs.
Står troligt op tidligt om morgenen m. hjælp fra vækkeur. Men søvn vil ikke rigtig indfinde sig om aftenen.
Det er der hvor hjernen vågner, og begynder at analysere feriens "begivenheder" på kryds og tværs.

Men i aften burde jeg kunne sove. Har travet rundt i 3½ time m. veninde inde i byen. Ganske hyggeligt. For at sige det mildt. Faktisk var det virkelig skønt at være sammen m. hende.
Og dyrt...Hvilket fire bæreposer vidner om. Men der er jo udsalg overalt. Og jeg mangler jo lammeskind. Og sko. Og hårgejl. Og smykker. Og indendørs kost m. blomster. Og køkkengrej. Og nips. Og og og og... Det gør jeg altså.

Og jeg mangler så også et bagagerum. Glemmer konstant, at jeg ikke længere har bil. Så jeg rager til mig, og så bliver hjemturen altså voldsom lang. Og besværlig.
Kunne godt overveje en indkøbstrolley. Og så alligevel nej. For så kan jeg sgu lige så godt købe Bjarne Lillers Greatest Hits, støttestrømper og regnhætte med også.

Hvorfor er der ingen der laver en fiks ungdommelig indkøbstrolley?

Nå, men...i morgen er det torsdag. Og jeg har egentlig ikke lagt nogle planer overhovedet. Har jo lovet mig selv, at jeg tager tingene og dagene, som de kommer denne uge.
Så kan jeg være spontan i stedet. Det er også ved at være længe siden, at jeg prøvede det.
Eneste plan er at ligge på lur og holde øje m. pakkeposten. Ved jo, at mine kjoler og parfumer "has been shipped".


Håber naivt på, at de når at ankomme i denne uge.