fredag den 12. juli 2013

Fejl 40 i Casa Rødhætte

De sidste dage har jeg ligget og skrevet blogindlæg i sengen. Men hver aften sker det samme:
Jeg falder i søvn m. mobilen i hånden, og vågner senere på natten m. en masse tal og tegn i indlægget. Og får desuden aldrig trykket send.
Så nu er jeg tidligt på den i dag m. en opdatering:

- G. var ude at plukke jordbær i går. Og der spottede han noget, som faktisk fik min kærlighed til jordbær til at dale drastisk.
En ældre dame i hvide korte bukser, var også ude at plukke. G. glor åbenbart på ældre damers bagdele, for hans skarpe øje fik øje på noget på kvindens bukser, som så sært ud.
Sådan en plamage bagpå. Som ikke, som først antaget, skyldtes at hun havde sat sig i noget. Det var nærmere noget, som gerne ville ud. Og som var kommet ud. Gennem bukserne og ned af benene - helt ned i skoene.
Yes, hun havde skidt i bukserne, og var ikke selv klar over det. Kæft, hvor tragisk.

- Apropos tragisk, er det også stygt tragisk, at den ene døde pige fra flystyrtet i San Francisco, muligvis ikke mistede livet pga. selve flystyrtet, men muligvis pga. hun flygtede fra flyet og blev ramt af en brandbil på landingsbanen.
Ej men for fanden...så findes der da bare ingen retfærdighed.
"I'm aliiiiiiiiiiiive......babubabubabu.....splat".

- Har tre ugers ferie nu. (Skal dog lige ned og gøre rent på jobbet søndag). Tre uger. Det er fandeme længe. Altså bevares - bestemt også skide skønt. Skal da virkelig sove så svinsk længe, at jeg får liggesår.
Men kommer sgu da også til at savne dem. Faktisk.

- Fik overvældende mange søde tillykker på Facebook og mobilen i går. Blev altså ret rørt. Og havde også en fin dag. M. masser af rødvin og rødt muh-kød. Og sød veninde, som havde været forbi mens jeg var på job m. stor flag- hjerteguirlande

- Har til gengæld haft forstoppelse. (Ja, ingen grund til at skjule sådan noget. It's natural!). Så åd et par piller. Som ikke virkede dagen efter. Men det gjorde de så i dag...Har nok tabt 12 kg.

- Udover hygge m. familien, skal ferien bruges på: Renovering af terranda - IKEA og indhentning af det forsømte m. veninderne.

- Er ramt af "hvad-fanden-sker-der-for-retfærdigheden" følelse efter at have set Helena Christensen nøgen.
Kvinden er 44 år! 44! Sidst min krop var lige så velformet som hendes, var da jeg var 12 år.