søndag den 14. juli 2013

Love Actually

Har hygget m. veninde i hendes have m. lækker rødvin. Så havde glemt alt om, at der kom Love Actually i tv'et.
Og tog mig faktisk i at sidde og ærge mig over, at jeg ikke havde sat boksen til at optage den.
Nåede at blive helt hrmpf over det.
Og jo jo...sikke en katastrofe. Har jo også kun set den 9 gange. Mindst. Og har den jo også kun på dvd.
Men den rammer mig bare lige i hjertet. Hver eneste gang. Og giver mig fugtige øjne.
Ja...jeg er en romantisk lille smølf.

Men apropos fugtige øjne, så svier det kraftigt i øjnene - as we speak.
Ej, men føj altså. Har så slem æggegas i tarmene, at dyne snart mørner. I desperation over at ondskab sev op gennem dyne og lammede næsebor, rystede jeg dynen.
Big mistake. Selv stinkdyr ville nedlægge veto, og kalde mig ukvemsord.
Så nu har G. lavet gennemtræk. Og jeg fryser af helvede til.
Og han sover. Selvfølgelig. Sikkert forgiftet. Eller i en dyb koma.
Jeg er virkelig ulækker.

Og apropos ulækker, så har ham Joachim B. Olsen da vist levet godt af statens penge, da han kylede kugler.
Lille lede lort. Udtaler, at "m. de sejre og præmier han har hevet hjem til Danmark", så skylder han ikke landet noget.
Undskyld mig...men kuglekaster? Er det noget specielt for landet?
Ikke rigtigt, vel?
"Jaaa jubii. Vi har en virkelig grim mand, som kan kaste en kugle, mens han ligner en idiot".

Fantastisk? Eller - ikke så meget vel?