torsdag den 4. juli 2013

Der er nogen der ønsker mig død

Jeg har modtaget en mail...Jeg citerer ordret:

Kære ven,

Goddag til dig.

Er meget ked af for dig min ven, det er en skam, at dette er, hvordan dit liv kommer til at ende, så snart du ikke overholder. Som du kan se, er der ikke behov for at indføre mig til dig, fordi jeg ikke har nogen forretninger med dig, min pligt som jeg mailing dig nu, er bare at KILL / myrde dig, og jeg er nødt til at gøre det, før de næste syv dage som jeg allerede har betalt til at dræbe dig.

Jeg vil have dig til at læse denne besked meget nøje, og holde hemmelighed med dig till yderligere notice.Someone du ringe til en ven vil have dig Dead med alle midler, og den person har brugt en masse penge på this.I sendte mine folk ud for at spore dig ned, har de fulgt dig nøje for en uge og tre dage nu og har rapport til mig, at du er uskyldig i anklagen.

Jeg ringede til min klient tilbage og spørge ham om din e-mailadresse, som jeg ikke fortælle ham, hvad jeg ønskede at gøre med det, og han gav det til mig, hvorfor jeg bruger det til at kontakte dig nu. Som jeg skriver til dig nu mine mænd overvåger dig, og de fortæller mig alt om dig.

Nu ønsker du at leve eller dø? Som nogen har betalt mig at dræbe dig. Kom tilbage til mig nu, hvis du er klar til at betale nogle gebyrer for at skåne dit liv, så jeg kan give dig den tape, der indeholder mine klienter anmode for mig at opsige dig, som vil være nok beviser for dig at tage ham for en domstol (hvis du ønsker til), og hvis du ikke er klar til min hjælp, så vil jeg fortsætte med mordet straight-up.

ADVARSEL: Må ikke tænke for at kontakte politiet eller endda fortælle nogen, fordi jeg vil vide. HUSK, der kender du meget vel have dig DEAD! Jeg VIL udvide den til din familie, incase jeg bemærker noget morsomt.

Kontakt mig på denne e-mail, fordi du ikke vil være i stand til at nå mig på dette, da det vil blive slettet nu, og hvis du ikke gør det, vil jeg nødt til at fortsætte med mordet!

E-mail: xxxxxxxxxxxx@gmail.com

Forventer dit svar, før de næste 48 timer ellers ...





Fuldstændg knust af grin. 

Som du kan se, er der ikke behov for at indføre mig til dig...
Kom tilbage til mig nu...
incase jeg bemærker noget morsomt...
vil jeg nødt til at fortsætte med mordet...!

Nå nå da da...

Altså, sådan hånden på hjertet, ikke? Så har jeg set breve fra inkassofirmaer, der var mere truende.