torsdag den 13. juni 2013

Dagens liste

Gad vide hvordan:
- Bonderøven (DR1) er i sengen? Nu hvor han sådan generelt lever lidt i fortiden. Mon han insisterer på at bruge lammetarme som kondom?

Gid:
- Flere mænd ville smøge ærmerne op. Bliver virkelig blød i knæene og lun i kælderetagen, når jeg betragter sådan nogle underarme. Totalt lækkert.

- Flere mænd ville gå i hvid skjorte.
Går lige ind (som Anders Frandsen ville synge) der hvor hjertet slår.

-  Ankerstjerne dog ville stoppe m. at synge. 

Hvor er jeg dog uendelig glad for:
- At tanker er toldfrie.

- At jeg aldrig har haft samkvem m. Bubber.

Hvor bliver jeg dog irriteret over:
- Dum kost, som står og klynker over sin "fede mave og lår". Så står hun og hiver i et stykke hud på låret og kalder det fedt.
Jamen slap dog af! Eller få dog flået skindet af. Så er du da det problem mindre. Der kan jo fandeme flyve en måge mellem lårene på hende.

Jeg kan til gengæld:
- Bestå blyantstesten mellem mine lår.

Men:
- Jeg er sød. Det opvejer det lidt.