torsdag den 13. juni 2013

Shop-kok-amok

Har altså fået en lille smule nok af uformelige kokkejakker, som er designet til mænd. Af designere, som hader kvindekroppen.
Har forsøgt lidt af hvert, når jeg tager den på.

1) Forsøgt at markere taljen m. forstykke. Hvilket resulterer i, at jeg ligner en fed dværg m. verdens korteste overkrop.

2) Forsøgt at placere forstykket på hoften. (Som alle andre normale i kokketøj). K-A-T-A-S-T-R-O-F-E
Ligner en snemand der er hoppet i en sort affaldssæk.

3) Har forsøgt at bringe 80'erne tilbage til køkkenet ved at binde kokkejakke i knude i taljen.
Gik ikke så godt. Lignede en soft ice.



Og så er der farven: Hvid. Som slet slet ikke fungerer m. mig og min klodsethed. To timer efter jeg er mødt, ligner jeg noget der har rullet sig i affaldscontaineren.


Så noget må ske. Og derfor gik jeg på www. (Hov hov, det rimede!) Og løsningen er muligvis fundet. Og i hvert fald bestilt.







Så nu er den altså bestilt. Og hvis den sidder af helvede til, må jeg enten:

a) Sende den retur
b) Få syerske til at justere den.
c) Finde alternative måder at style den på.


Og ellers er det jo bare back to basic...