tirsdag den 28. maj 2013

Hvad jeg ønsker, skal jeg få

Der er faktisk kun halvanden måned til min fødselsdag. Så mens jeg alligevel ligger her i sengen og venter på narrefissen over dem alle; Ole Lukøje, så kan jeg passende lave en opdateret ønskeseddel.

- Asti og Cava vinkælder.

- En vinrejse sydpå. Et smukt varmt sted.

- Et 60" tv. (Bliver mere og mere nærsynet)

- En kulinarisk rejse i Europa.

- Parfumer. (Marc Jacobs, Chanel, Dior)

- Samtlige cd'er m. Hush.

- En kat.

- En lejlighed m. stuk. Og gerne pejs.

- Stort fluffy lammeskind.

- Medina på efterløn.

- At DK4 bliver sparet væk.

- En pool. M. højt hegn omkring.

- En krop der ikke har samme facon som en gammeldags oksegrydesteg.

- Tilladelse til at udskrive recepter. (Sikke muligheder).

- Udryddelse af frøer, snegle, flagermus og tudser.

- Kondition.

- Pigment.

- G's sovehjerte. (Seriøst, manden sagde godnat for hvad...3 min. siden?...og knager allerede.)

- At Joachim B. Olsen ryger på kontanthjælp.