onsdag den 29. maj 2013

!!!!!!!!!!!!

Starten på natten i punktopstilling:

* Faldt i søvn. Åh, dejligt.

* Vågnede m. et sæt, og nåede at ligge 15 sekunder og undre mig over, hvorfor krop valgte at afbryde søvnen.

* Blev lammet af grotesk gennemborende smerte i solar plexus.

* Som blev værre.

* Og værre.

* Og så fik jeg fornemmelsen af at få hurtigmås.

* Som så stoppede. Brat.

* Og så brød helvedet løs. Og jeg genkendte pludselig alt for godt smerten.

* Galdestensanfald.

* Har jo for fanden fået galdeblæren fjernet?!?! Og gennemgik helvede m. betændt bugspytkirtel. Regnede m. at jeg aldrig skulle opleve sådanne smerter igen.

* Tog fejl.

* Stod op, og kylede en cocktail af Treo og Ipreen ned.

* Smerter nu så voldsomme, at jeg ikke engang havde plads til at græde.

* G. ville ringe til vagtlægen. Takkede nej. Latterlige system og besparelser betyder, at efter kl. 22 skal man køre til Århus.
Forget it!

* Rokker i sengen. Og gisper efter vejret. Som var der 45 sekunder mellem veerne.

* Hvilken ende af kroppen skal jeg placere over wc-kummen? Den hele blege cirkel? Eller de to halve cirkler? Røv eller mund?

* Kommer i tanke om at jeg da vist har stikpiller fra før operationen liggende et eller andet sted.

* Finder en.

* Telttrusser ned.

* Tænker: "Okay, klam fornemmelse omkring højre pegefinger...coming right up..."

* Svup...

* Ad ad ad ad! Alt for lunt.

* Knibeøvelser. Baller ligner frøen Kaj, når hans ansigt krøller sig sammen.

* Ind i seng. Rokketilstand. Also known as: undtagelsestilstand.

* Hold.Nu.Kæft.Hvor.Gør.Det.Ondt!!!

* Aftager.

* Afventer. Holder næsten vejret. Kan det passe, at det er overstået?

* Skal SÅ meget have fat i nogle morfinpiller. Som sikkerhed.

* Tarme kryber ud fra skjul. Og så sættes gasproduktionen i gang.

* Skal jeg love for.

* Vil hellere føde otte børn i træk end at have disse anfald.

* Godnat. Nu.

3 kommentarer:

  1. God bedring. Håber de får sovet

    SvarSlet
  2. Jamen føj for pokker Heidi
    Det er dog en skrækkelig omgang og du som skulle nyde en fridag idag.
    Håber dæleme du vågner op til en smertefri dag
    Knus og tanker fra Birgit

    SvarSlet