fredag den 24. maj 2013

Dagen i korte, men præcise træk

Gaarrhh! Går ikke at skrive ret godt. Havde (endnu) et uheld på arbejdet i dag. Skarp kniv snittede en bette luns (meget bette) af min tommelfinger.
Blødte pænt meget. Fliser i baggården ligner noget, som Jack The Ripper har udfoldet sig på.

Nå...men...7 timer senere, blødte det stadig meget. Så tullede til skadestuen. Og bad udtrykkeligt om en lille forbinding.

Og kom hjem m. dette:



Dumme kost.

Det vil jeg skide på. Det ryger af i morgen når jeg vågner!


Dagen i (udvidede) stikord:


- Blod.

- Hovedpine.

- Var i Kvickly m. Uglen. De har fået postkontor. Og hun skulle hente et hestehoved, som vi bestilte til sidste skoledag. På vej i bilen op mod hendes far, tog hun det på. Kæft, hvor jeg dog elskede folks reaktioner.

- Blod.

- Sofa + film om lidt. (Shutter Island)

- Trods blod, en skøn dag på job.



Dagens misforståede samtale:

Bossen og jeg havde åbnet døren ud mod fortovet. Ergo kunne vi ikke høre kunderne komme ind. (Klokken ringede ligesom ikke). Vi stod m. ryggen til sandwichdisken og her udspillede flg. samtale sig:

Mig: Årh! Gud, hvor det der dild dufter godt.
Boss: Ja. Det lækkert!
Mig: Helt vildt. Elsker det.
Boss: Oss mig. Jeg elsker diller.
Mig: Det lyder altså bedre, når det er mig der siger det.



12 årig pige på den anden side af disken: Jeg vil gerne bede om en sandwich.






Arrrmen for fanden. Jeg elsker det! Havde sgu da bare slet ikke hørt, at hun var kommet ind.



Nå...beklager. Må smutte. Det dunker. Under forbindingen.