tirsdag den 23. april 2013

Na hallo dann deutsche Chef

Mrmm...I kan godt fornemme, hvor jeg vil hen med overskriften, ikke?









Jaaahh....nämlich!

Jeg stødte på tyskerchefen i dag. Gamle drog. Skulle hente noget. Det første jeg så, var hans enorme brystkasse, som gemte sig bag en skjorte, som vist nok var syet af en dug.

Så fik han øje på mig, og glemt var tydeligvis gammelt nag. Han gik i stå midt i en bevægelse, kiggede på mig, løftede øjenbrynene synkront op i den glinsende tyske pande, og så skal jeg love for, at der kom fut i de lange tyske bein m. lidt for kort bukselængde og m. lidt for fodformede endestykker for enden af benene.

"Haaaaajjjr Rødhæt! Hvad siger du? Noi...(gamle velkendte lyd)...Om jeg har set den? Naaarrhh....kom med og kig selv. Jeg ved ikke så majet".

No shit? Så gik det alligevel op for dig? (Og fjern lige den hånd fra min skulder)

Tror faktisk, at han næsten blev glad for at se mig...



Faktisk stod jeg der og nåede i et splitsekund at overveje at få ondt af ham. Men så skyndte jeg mig at gå igen. Der er ingen grund til at blive blødsøden.
Men var fandeme mere end lykkelig for at se min egen chef, da jeg kom tilbage. Nogle dage glemmer jeg helt hvordan det er at have en normal chef.
Og altså...også det at komme tilbage til et normal køkken. Da jeg gik ind i tyskerchefens residens, stod der bare den ene person efter den anden m. et tomt overmedicineret udtryk i ansigtet. Gloede på mig, som om jeg kom hoppende i gadedrengeløb  - nøgen.


Brrrrr...



Nå...er lige kort hjemme at vende, inden møde i aften. (Mit rotwein!) Sidder m. farve i udgroningerne. Kan se, at jeg stadig ER ægte rødhætte, men har godt nok også spottet mange hvide hår.
(Gud...gad vide hvornår visse andre hårstrå på kroppen mister pigment?...Egentlig?)
Så mens farven trækker i manken, kan jeg lige nå at få opdateret mig på www. Og så har jeg altså 300,-  kr. der ligger og venter på at blive brugt på nicehair.dk (ELSKER den side)

Dagens tip: Gå ind på spotdeal.dk, og køb et gavekort til nicehair. Det koster 150,- og har en værdi af 300,-
Tilbuddet gælder vist nok et par dage endnu.