fredag den 8. marts 2013

Well, smack my ass and call me Judy: Blå Kors sælger rædsler online

Misforstå mig ikke: Jeg går all in for genbrug. Besøg mit hjem, og I vil udelukkende møde genbrug, loppefund og Ikea guld.
Nu er Blå Kors gået online.M. webshop. Og lad mig præsentere et lille udvalg af deres varer:

Flot quiltet jakke i flotte farver med blomster. Varm jakke, der evt. kan bruges som en overgangsjakke. 

Kæft den er grim. Det ligner jo for fanden noget en gartner har kastet op på.



Waow.. Den smukkeste skjorte fra franske Louis Feraud. Blusen har med mange fine detaljer, i en rigtig lækker kvalitet, der føles silkeblød.

Skjorten har et tilhørende lille slips. skulderpuder, 'guld'knapper foran, samt på ærmerne. Alt i alt en lækker lille sag, der kan bruges i mange år. Style den evt med et bælte i taljen.

Slips og skulderpude...allerede dér går det galt.


Fed 'Bonderøven' /Sara Lund - islænder trøje, strikket op i uld.


Faktisk en fed sweater. Men er det bare mig, eller er ærmerne ikke grotesk korte?


Retro Vest fra San Francisco med alt hvad det indebærer. Gulddetaljer i form af broderi i flot mønster, læder detaljer i sort og bordeaux, 2 små forlommer. Lukkes foran med 4 trykknapper. Bagsiden er 100% polyester, i let skinnende kvalitet, kan justeres med bindebånd på ryggen. Super flot, med mange fine detaljer.



Bwahaha..."fra San Francisco m. alt hvad det indebærer"?





Klokkestreng

Fint, ældre stykke håndarbejde. med julemotiver. Klokkestrengen er velegnet til omsyning.

Eller velegnet til brændeovnen...