tirsdag den 19. marts 2013

Noget om slamsuger, klynk og tarteletter

Lortedag. Bogstaveligt talt. Og i mere end en forstand.

Gik i seng kl. 20:30 i aftes i nedtrykt sindstilstand. Aner ikke om det er omgangssyge eller nervøsitet, men lavede i hvert fald en Maude. Kunne ikke høste medlidenhed fra teenagerne. Og hos G. var der heller ikke meget omsorg at hente. Top Gear trak mere.
Så jeg skred i seng m. al min elendighed. Og gæt hvem der tøffede efter fem min. senere?

G.

For at yde omsorg?...tænker I?
Næ...såmænd kun for at se resten af Top Gear.
Skal så meget huske det, når han en dag er i mine sko. Så skal der fandeme ses Saw 1-7, mens han ligger i fosterstilling og undtagelsestilstand.

Vågnede m. krop, som åbenbart var blevet tæsket af Ole Lukøje, og et sind, som ville få selv de stærkeste lykkepiller til at gå i opløsning.
Så jeg har boet i et tæppe i dag. Kun afbrudt af adskillige toiletbesøg.

Og så var det, at det ringede på døren. Udenfor stod en orange mand, som sagde: "Så er slamsugeren her. Skal jeg bare gå ind af bagdøren?"

!?!?!?!?

Om du skal...hvad? Meget muligt, at jeg har det skidt, men så slemt står det sgu heller ikke til.
Heldigvis var det i kælderen han skulle arbejde m. slangen.

Status lige nu: ligger og venter på at hønen er kogt færdig, så jeg kan få bikset tarteletter sammen.
Og rent mentalt er jeg til hundene.
Er vanvittig nervøs over pænt vigtigt møde i morgen. Lige nu ville jeg ønske at G. var læge, så han kunne udskrive nogle godter på recept.

Nogen burde forære mig et wellness ophold. Eller en massage. Eller bare lidt forkælelse. Nå!