mandag den 18. marts 2013

Arrrrgghh men for pokker!




B-b-b-b-b-reaking News: 

Rolf er uren. Rolf har taget doping.



Uh uh uh uh....zzzzzZzzzzzzzz....Who gives a flying shit? Man er fandeme da unormalt naiv og tilbagestående, hvis det kan komme som en overraskelse.
Da de første dopingskandaler startede (for ÅR tilbage), bestemte jeg mig for m. det samme at banke en fordom op og konkludere, at samtlige prof. cykelryttere havde kigget lidt for dybt i medicinskabet. 
Problem solved! Så tog jeg lige hele forargelsen på én gang. Så skal man da ikke bruge mere tid på det.

Når alt kommer til alt, så ville jeg fandeme ikke engang kunne cykle op ad Hørbylunde Bakker, selv om min krop blev pumpet m. 23 liter doping. 
Det er de færreste ting her i livet, der er som de ser ud til at være. Lev m. det. Eller vær i det mindste lidt kritisk. (Eller bare en lille bitte smule fordomsfuld. Det er ikke altid en dårlig ting).

At blive forarget over at høre nu, at Rolf er uren, svarer til at blive forarget over at opdage, at fotomodellerne ikke er så perfekte i virkeligheden.