lørdag den 30. marts 2013

Kontaktannoncer

Min veninde og jeg oprettede en datingprofiltil hende i går. 

Hold nu kæft, hvor er jeg glad for, at jeg ikke er aktiv på datingsiderne mere. Jamen seriøst, jeg græd af grin. Og krummede mine små fede tæer til uigenkendelighed. 
I guder, hvor er der langt mellem de mænd, som faktisk gider at sætte tid af til at skrive en ordentlig profiltekst. Eller som ryger helt over i den anden grøft, og skriver noget, som giver én lyst til at grave øjnene ud m. en sløv ske. Og jeg bliver simpelthen nødt til at dele et par eksempler m. jer. 
Så jeg har oprettet en profil ved navn: Svedig-Frodig-Q.

Lad os se på udvalget:

1)__________

Hej søde, jeg er en mand i halvtresserne men føler mig yngre  , fraskilt og bor i rækkehus med forskudte plan. Jeg har to gårdhunde som jeg har haft siden de blev født. Jeg er åndeligt orienteret  , ikke fanatiker, men jeg kan lide musik fra højlandet   og tror (ved) der er mere mellem himmel og jord   uden dog at være freak. Det er de blide følelser   der fænger mig, naturen   og hvad der følger med den på godt   og ondt  . Jeg har lavet profilteksten om flere gange, det er ikke altid let at formulere med ord, hvem man er. Jeg er god til at lave mad  , og kan li' at lave det - Jeg elsker musik  , og jeg spiller selv i orkester på keyboard (stand bye for øjeblikket, da vi søger en ny sangerinde). Naturen betyder en hel del for mig - jeg er uddannet anlægsgartner       - jeg elsker lange gåture, i al slags vejr   - høre fuglene   og de andre dyr man møder på sin vej. Kan også li' at slappe af  , hygge sig hjemme - men er også til fest og ballade   - rejser   - teaterture, kan også være en rigtig rigtig fræk fyr, som elsker gas     så... opdragelse, kan komme på tale     

(Nej! Jamen for helvede! ALT er galt. Hvad sker der m. alle de smileys og tegn? Og hvorfor fanden er det nødvendig information, at der er forskudte plan i hans rækkehus? Held og lykke! Fjols!)

2)__________

Hejza jeg er en frisk fyr på 41 år , jeg er lastbil chauffør , jeg køre med cotainer og har kran på den oz :-)panserbasse 8 ting man ikke skal sige til en panser: 1. Kan du ikke lige holde min øl mens jeg fnder mt kørekort? 2. Undskyld betjent men jeg mente helt bestemt at min radar alarm var sat til. 3. Er du ikke ham fyren fra Village People? 4. Jeg ville have været politimand men jeg besluttede mig for at tage 9. klasse med. 5. Jeg troede man skulle være i god form for at være strisser? 6. Du tjekker vel ikke mit bagagerum, vel? 7. WOW du ligner ham fra fotoet på min elskerindes natbord. 8. Er det rigtigt at politimænd er for dumme til at arbejde i Bilka?

(Ja, du er fandeme indbegrebet af en gusten lastbilschauffør)

3)__________

JEG ER EN 56 ÅRIGE MAND SOM BOR UDE PÅ LANDET I EN NEDLAGT LANDEGENDOM MED EN STOR HAVE TIL.  SØGER EN KÆRSTE.



(Sådan Hans! Man skal fandeme have sine prioriteringer i orden, når man skriver en profiltekst)