fredag den 1. marts 2013

Chateau Rødhætte

Så sidder man her. M. pisse sure tæer. Men samtidig også m. totalt rengjort hytte. Elsker duften af Ajax. Vil faktisk skide på miljørigtige rengøringsmidler. Har en teori om, at hvis det ikke dufter af noget, så virker det ikke. Basta.
Gråstænkt har hældt et glas rødvin op til mig. Okay...faktisk to. Den første gled dælme hurtigt ned. Og nu sidder jeg her m. pisseømme fødder, men vildt glad. Skøn skøn dag på job...også selvom min chef ved et uheld fik kylet en stivfrossen cherrytomat direkte ind på min tryne, skøn skøn familie, skønne skønne kolleger og helt fantastisk vejr! Valgte at slå håret ud i firmabilen og fyre op for radioen og afprøve stemmebåndet. Gik godt. Synger stadig grotesk dårligt.
Elsker den bil. Fandeme skønt at køre i en bil, hvor der både er sprinklervæske og en radio der fungerer.
Rasmus Seebach har i dén grad kortsluttet 67% af elektronikken i Bjarnebilen. Og har stadig ikke fundet ud af hvordan man hælder sprinklervæske på. Så har løst problemet m. en flaske "glasrens" og et viskestykke på passagersædet. Og man ser nemlig slet ikke dum ud, når man holder ind til siden, gennemsprøjter forruden, og pudser den m. ternet viskestykke. Slet ikke.

Men det er weekend! Og jeg er så forelsket i det faktum!
I aften står den bare på rødt muh-kød,  lidt rødvin indtil jeg bliver tipsy og smider mig i sofaen, mens jeg krummer tæer over A.Linnet i X-Factor. Og hvis jeg ikke er faldet i søvn, så én eller anden film.

I morgen skal der hygges m. dejlig veninde. M. kaffe, shopping, mad, vin og gyserfilm.

Og søndag skal der skrives på min næste klumme. Når jeg engang vågner.

Og så har jeg faktisk fået en idé til noget som G. kan ønske sig. Manden ER den lille opfinder. Hvilket er fint nok. Så længe hans konstruktioner ikke blander sig m. hytten.
Se bare her...Hans seneste opfindelse er: "Håndfri mobil". Har prøvet at fortælle ham, at det sådan set ER opfundet, men han insisterer stadig på, at dette er hans opfindelse. Og ja...lidt ret har manden jo. For jeg tvivler på, at der er ret mange andre mænd, som har to store stykker elefantsnot på rattet i bilen. Som kan holde mobilen på plads...



Måske jeg bare skulle forære ham en mere diskret udgave af håndfri mobil?