torsdag den 3. januar 2013

Att: Elgiganten i Silkeborg

Modtog sms i dag, om at Uglens nye tv var ankommet, og kunne afhentes hos Elgiganten.

Jo tak...

Da vi kom ind, stod der to andre kunder og ventede i tomt lokale. M. lukket dør ud til personalets hule.
Et stykke tid senere, opgav de to andre kunder, og udvandrede. Kort efter, kom der en fragtmand ind m. varer. Han ringede på ringeklokken v. disken, hvor der stod en seddel over m. teksten: "Ring hvis du behøver hjælp"

Joehh, det gør man som regel, når man står i vareudleveringen. De ville sgu nok glo lidt, hvis man selv tøffede ind på lageret, og hentede sine ting.
Nå, men der kom en ekspedient ud til fragtmanden, tog imod varene, og gik igen og lukkede døren til lageret.

??

Inden den lukkede, nåede jeg at se ikke mindre end tre medarbejdere. Den ene sad og gloede ind i en computer, og så særdeles afslappet ud.

Nu var der kommet flere kunder i butikken, og vi havde efterhånden stået der længe.
Og så blev jeg irriteret. Og voldtog ringeklokken på det groveste. Og da intet hjalp, placerede jeg fingeren på knappen. Og holdt den nede...

Og SÅ skete der noget. En høj tynd nørd kom blæsende, og skældte mig ud. Sagde noget m. at ekspedienten VAR på vej. Da jeg svarede ham, afbrød han mig vrissende. Og sådan noget pis gider jeg ikke at høre på. Så jeg kom til at skælde ham ud. Og kalde ham "bassemand".
Men det hjalp da. For hele 8 min. senere blev vi ekspederet.


Lortebutik. Bekræfter blot min fordom om, at det er luddovne smådumme sen-teenagere de har ansat.

Så hvis du en dag kommer til Silkeborg, og ser et godt tilbud hos spaderne, så tag en madkurv med. Og al din tålmodighed. Og hård hud på pegefingeren.