tirsdag den 13. november 2012

Snøft.

Lyder som en gammel kaffemaskine. Hoster og snotter. Og har tilbragt dagen under et tæppe.

Hold kæft, hvor jeg dog keder mig!

Hvad fanden skal jeg lave? Se tv? Narhh, der er ikke rigtig noget der falder i min smag. Tror jeg. Er for doven til at kigge efter i tv-guiden.
Skal også tisse. Men orker ikke at rejse mig.
Har spist for meget de sidste par dage, og føler jeg er på størrelse m. en kornsilo. Har virkelig grimt tøj på. Ligner en der hedder Randi, som bor i et socialt byggeri, og som drikker en bajer til formiddagskaffen, mens hun sidder i sin lædervest og brokker sig over kommunen til veninden Linda, som selv har rigeligt m. problemer, da faderen til ét af hendes 4 børn er blevet fængslet for vold mod sagsbehandler.

Jeg er virkelig grim, når jeg er syg. Også når jeg er syg...
Faktisk har jeg pisse ondt af mig selv. Og kunne godt bruge lidt omsorg.

Men teenagesøn kan ikke yde det, thi han også i dag er handicappet pga. forstuvet fod.
Teenagedatter sidder inde på værelset m. en veninde.
Og Gråstænkt kommer vel hjem omkring midnat. Tidligst. Han skal til København for at købe noget bil-halløjsa.

Så der er hverken ynk eller pleje til Rødhætte.



           ____________________________________________________________________

*** Vi bringer et reklameindslag ***

Sidder du med en ubeskrivelig trang til at hjælpe andre?
Har du en svaghed for ynkelige rødhætter?
Har du en kærlig hånd i overskud, der kan stryge en person i nød, over håret? 
Føler du bare at det er alt for længe siden sidst, at du har givet en fodmassage?
Kribler det i dine fingre og hænder, for at give en god skulder/rygmassage?

Vil du gerne være et bedre menneske?

Giv din donation her: 

Call:
 1-800-Save-A-Redhead.

           __________________________________________________________________


Æv, hvor har jeg det træls. Føler fandeme mine øjne er inficerede af forkølelse. Og det er ikke engang en fornøjelse at ryge.

Har vildt lyst til suppe til aftensmad, men magter faktisk ikke at tage i Super Best eller Føtex. Det ville kræve et tøjskifte, og en ansigtstransplantation. Desuden ville jeg skamme mig over at møde mennesker i denne tilstand.
Ligner et vaskeægte før-billede.

Tror bare jeg prøver at få styr på køkkenet om lidt. Og så et bad. Og tulletøj på. Og muligvis en virkelig god gyser, og et krus te. 

Og så selvfølgelig ynk, pleje og omsorg fra højstbydende...