onsdag den 4. april 2012

Bare på beløbet, tak...

Kortet er blevet forårsluftet i dag. Mikkel (min dejlige søn) og jeg var forholdsvis tidligt oppe på en fridag og klar til at indvadere Silkeborgs gader. Der skulle købes konfirmationstøj.  For fanden, hvor har jeg en smuk søn. Jeg kunne faktisk nærmest høre sømmene i mit tøj og min hud give sig, da jeg revnede af stolthed foran omklædningsrummet. SÅ fin han blev. I hvid skjorte, fed sort blazer (drengen har stil - klassisk stil!), jeans og et par sko, som åbenbart er yderst moderne: Vans. (Som jeg forvekslede med Cans.)

Så fik jeg købt ind til påskekurve til Mini-Gates (søn), Uglen (datter) og Gråstænkt.

(Lige kører der en voldsom diskussion omkring mine ører. Uglen er IKKE tilfreds med sit kaldenavn og truer med at spamme min facebookprofil. (Ja...så ved man sgu at man lever i 2012, når man får trusler om virtuelt hærværk.) Så jeg er gået med til at omdøbe hende. Til vaskebjørnen. Og det gik hun med til. Ja ja...man forstår det ikke. Så vi går internationalt og døber hende: Raccoon. 

Jeg har også fået påskeæg. Af Gråstænkt himself. Kjole og sko. Yndige Yvonne-sko. Og så fandt jeg en diskret ring og noget hårhejs.Elsker elsker kjolen! Den fremhæver min talje og skjuler mine Haribo-hofter.

 

Århh, jeg kan ikke finde ud af det med de billeder. Det ligner jo at de er redigeret og sat ind af en tornado.