lørdag den 3. november 2012

Skål. Eller noget...

katf

Skøn skøn aften m. yndlings chef og yndlings K. Og yndlings veninde A.
Drikker rester. De er ikke værd at gemme. Og det er penge ud af vinduet.
Har åbenbart lavet sær statusopdatering, som 2x teenagepiger hygger sig med at gøre grin med.
Nå...crashede teenageværelse. Som glad mor.

Og var ikke velkommen. Uglen var på webcam m. sød fyr. Kunne ligesom godt mærke at jeg skulle gå ud igen. Så jeg blev selvfølgelig...
Og maste mig ind i webcambillede.
Var ikke populær. Eller velkommen.

Så nu sidder jeg og har da slet ikke lyst til at gå i seng. Vil gerne bare høre Laura Brannigan, og synge. Men tror måske ikke at familien vil synes om det.
Prøver også at virke ædru. Men det har 2xteenagepiger ligesom ødelagt.

Tror måske jeg skal aflægge nyt besøg på teenageværelse.

Øjeblik......

Nå, det var ikke populært. Kom ellers m. cheesecake. 
Men blev bedt om at gå.

??

G. spiller wordfeud m. hans teenagedatter. Og jeg sidder og ryger ude på trappen. Og har fået tilpas m. rødvin til at have lyst til at starte en mindre fest. Men synes ligesom ikke der er stemning for det.

Hvad fanden skal jeg

Lave? Hov, hvad skete der nu? Teksten ser lidt sær ud. Prøver lige at sende indlæg.