torsdag den 15. november 2012

Rotter. Ikke på loftet, men...

Jamen ad. Bare ad!

Gråstænkt var i gang m. at skifte bremser på Bjarne. (Tiltrængt.)
Nu ved jeg intet om biler, men i dén forbindelse skulle motorhjelmen åbnes.
Og der lå så et stykke stof ovenpå motoren. Som han selvfølgelig ville fjerne.

Altså...stof og stof. Hvis man fjernede kød og knogler, så ville der selvfølgelig være et lille stykke pels tilbage. Men det var så en rotte han stod med i hænderne. Som var afgået ved døden. Og ikke længere var så fast i kødet.

Føj for helvede! Så tror da pokker, at jeg syntes der nogle gange var en sær lugt.
Gud hvor er det dog klamt. Magter ikke blinde passagerer. Og da slet ikke nogen der har en hale.
Må ringe til kommunen i morgen. Igen. Der er også kun et halvt år siden, at der blev ringet til rottemanden første gang. Han må da efterhånden være rundt om hjørnet...


Nå, ellers ikke så meget nyt. Det er jo begrænset, hvor meget man oplever i sofaen under dynen.
Men har da fået set en masse afsnit af "Dårligt Nyt" m. Anders Lund Madsen.  (Vild m. den mand)
Og ligegyldigt tv. Som f.eks. lige nu...hvor tre teenagetrunter er i Go' Aften Danmark for at snakke om Twilight-filmene.
Begriber ikke hypen om vampyrer. Hvorfor er det lige pludseligt sødt? Og sexet?
De snakker som om at de har mistet deres ene arm, og nu skal lære at leve uden den. "Altzåå, man kan jo lizzom heldigviz ze filmene igen og igen. For det er da et ztort tomrum, at der ik' er flere film"
Jesus...





Der er bare film, som jeg på forhånd véd, at jeg ikke behøver at se.

Ringenes Herre: Dværge og troldmænd i en skov. Nej tak.
Tranformers: En bil der kan forvandle sig til en robot? I don't think so.
James Bond: Gider ikke.
Star Wars: Behøver jeg forklare hvorfor?
Twilight: Årsagerne er indlysende.
Far Til Fire: Nej, nej, nej og atter nej!
Harry Potter: Jeg ER bare ikke til sådan noget eventyr og magi.
Matrix: Opgav efter 10 min. Det er bare for sært!
Alt m. Eddie Murphy! Alt!


Nå, jeg bliver nødt til at smutte. Højre næsebor er stoppet. Venstre er ikke. Opdagede jeg da jeg nyste over mod skærmen...
Til gengæld er lugtesansen rejst hjemmefra, så jeg prutter lystigt. Og glemmer alt om, at der er andre i husstanden, som faktisk har intakt lugtesans.