lørdag den 17. november 2012

Frodige ankler på Victoria Milan.

Nu har jeg fået nok. Er simpelthen så forarget over den der klamme datingside på nettet, som er henvendt til personer der er i et forhold, men som søger en affære.(www.victoriamilan.dk)
Så nu vil jeg se hvad fanden der foregår derinde. Hvad der er for nogle uhumske mennesker der sidder derinde. Så jeg har oprettet en undercoverprofil, og udfyldt deres optagelsesspørgsmål.

Brugernavn: Frodigeankler
Højde: 165.
Vægt: 118.
Kropsbygning: Nogle få kilo ekstra.
Hårfarve: Ønsker ikke at oplyse.
Bopæl: Nørre Snede.
Udseende: Meget attraktiv.
Etniske baggrund: Stillehavsbeboer.
Beskæftigelse: Maritim.



Og så er vi klar til at søge! Hmm, lad mig se...vi tjekker sgu lige lokalområdet...
Ej for fanden...så ser man det ene slørede billede efter det andet. Gud hvor er det skummelt. 
 
Jeg savner at mærke suset i maven når jeg ser "dig" i øjnene og mærke din glæde ved opmærksomhed - En at have et dejligt eventyr med, gerne over længere tid og selvfølgelig med respekt for din og min hverdag. Hvem ved hvad i kan give hinanden !?
Du tænder på "det forbudte" i at vi to skal mødes, og lader det vise sig i dine øjne.
Du er stolt over din krop og kan lide at vise den til "mig".........
Jeg søger kun én og det er dig !?

Nårrhh, han søger kun én!? Altså bortset fra hans kone? Ej, ihh altså...der er nu ikke noget som utro mænd, der lover troskab til elskerinden...


Nå...videre...


jeg er 100 % ærlig og diskret med dette så om du er gift / eller singel så endelig vend tilbage, og har du fået lyst til at hører mere om mig så bare giv lyd ! :-) 

Arhh bassemand...100% ærlig? 100%?


Det må simpelthen være en joke derinde. Nu tør jeg ikke kopiere billederne herind, men de der slørede billeder...Den holder jo ikke. De er jo ikke mere slørede end udsigten gennem mine fedtede brilleglas. Enhver idiot kan sgu da se hvem der gemmer sig bag den fedtede linse.
Og hvad der er endnu mere latterligt: Samtlige mænd beskriver dem selv som ærlige. Ej men helt ærligt, hvis man skal lyve, skal man fandeme gøre det ordentligt.

Vi søger videre....Ej men for helvede....denne profiltekst! Haha...i guder...


Hej med jer dejlige piger.
Håber at, du vil indvi mig i dine fantasier. ( Kunne jo moske realiseres)

(En moske? Hvorfor blander han nu muslimerne ind i det?)
Håber at du siger nej hvis du ikke ønsker at være med.
(Nårhh, fordi du tror at du er så uimodståelig, at kvinder ikke kan sige nej til dig?)

På den måde forventer jeg der åbner sig en fanastisk verden.
(En fanatisk verden?.......??)



Ej, jeg skrider sgu igen derinde fra. Det er enten et virkelig latterligt mediestunt, og eksperiment.
Eller også er det simpelthen udelukkende et sted for folk m. en IQ under 62.