mandag den 19. november 2012

Fald dog i søvn, Gråstænkt!!!

Vi ligger i sengen. M. hver vores mobil, og spiller wordfeud. Og det er ved at gå galt. Rigtig galt.

Gud hvor kan jeg da bare ikke håndtere, når han ligger der. Pisse rød i hovedet, fordi han griner arrogant når han får sammensat et ord der giver ham 136 point.
Får lyst til at hoste ud over hans telefon, og bagefter træde den i sort skærm m. min hælspore.

Han opfinder de særeste ord, som på mystisk vis bliver godkendt. Men når jeg så forsøger at liste "småbyer" ind, så bliver det afvist af latterlige sære regler.
Helt ærligt, så bliver man sgu harm. Og jo mere jeg skummer, jo mere griner G.
Og jo dyrere ord finder han på. Og når jeg så rammer et blodtryk der siger 325/250, så kommer hans hånd listende over og nusser mig, mens han m. en undertrykt latter, spørger: "Elsker du mig?".

Gu' gør jeg da så, men det synes jeg så ikke han fortjener at blive bekræftet i lige der. Han kan sgu ikke få i pose og sæk.

Jeg har afbrudt spillet for i aften.

Apropos idioti, så har jeg lige modtaget mail fra DR. M. information om at deres pakkeleg snart starter.
Som om det ikke er slemt nok at konkurrere mod G. i WF, så skal jeg også til at tage stilling til de ludernisser der sidder derinde, og kun venter på at ødelægge mit humør, og stjæle mine pakker.