søndag den 7. oktober 2012

Update fra sofahynderne.

Nu begynder jeg snart at flå hår ud af hovedet på mig selv. Gik i seng i aftes, og havde helt ro i hovedet lige inden jeg faldt i søvn.
Vågnede 9 timer senere m. ond hovedpine. Nu gider jeg snart ikke mere. Virkelig!
Har kickstartet morgenen m. Treo. Som har taget toppen.
Hvordan kan det egentlig være at smertestillende piller ved hvor de skal virke?


Rødhætte News:
- Mascha Vang har født. Det blev et føl.
- Teenagedatter stod op kl. 09:30. Er ikke sket siden hun var 8 år.
- Gråstænkt ser Rally. På tv. Lyder som en kæmpe sværm af hvepse.
- Efter at have set "The Voice" i aftes, kan det nu konstateres og bekræftes, at Anne Linnets søn, Xander, er en irriterende lille møgunge m. nykker. (Og muligvis Albino?)


Nu ser G. fandeme Vild med dans. I guder, hvor har han da skruet op for volumen.
Jeg sidder og forsøger at spille "Song Pop" på Facebook m. høretelefoner. Men alligevel kan jeg høre det modbydelige orkester hele tiden.
G. sidder m. et lille underfundigt smil mod skærmen. Er sikkert pga. lange ben, og kjoler der ikke overlader noget til fantasien.
Måske man skulle spørge ham, om vi skulle gå til dans sammen? Så kan han løfte mig op i bedste "Dirty Dancing" stil? Vi kan jo bare gøre det i en af søerne her i byen. Det vil m. garanti trække overskrifter i den lokale avis.







Nå, skal vist snart have noget tøj på. Og make-up. Har lovet teenagedatter et smut i Føtex efter bamsestøvler. Men snupper lige et krus kaffe først. Og lidt mere SongPop på Facebook.
Kæft jeg er en dårlig taber. Hader når en eller anden hiphopsnude udfordrer mig i Moderne HipHop. Er så barnlig at jeg anullerer udfordringen.
Er bare generelt en dårlig taber i spil. Fik engang en advarsel på TV2's spilhjemmeside. Fordi jeg blev gal på en der vandt over mig i Yatzy.
Og nu er det snart december. Og dermed tid til pakkeleg på DR's hjemmeside. Lover mig selv hvert år, at jeg ikke skal spille det. Men ender alligevel derinde. Som virkelig grim nisse m. pisgult hår. Og som sjældent slår en sekser og vinder en pakke. Og når det endelig sker, så stjæler de andre ludernisser kun fra mig.