lørdag den 6. oktober 2012

It's alive!

For fanden...så lå man der i aftes i sengen, og faldt i søvn m. en dundrende hovedpine, og en følelse af at man var blevet slæbt efter et tog. Og vågner....til en lige så modbydelig hovedpine.
Jamen....Haaaaalleluja! Praise the Lord....Så holdes der fandeme weekend! Var klar til at hoppe i havnen m. betonklods om anklen, og opsige kontrakt m. livet.

Sendte Gråstænkt ud efter Treo, og kravlede ind i sofaen, hvor jeg hang indtil sidste øjeblik inden gæsterne kom. Det krævede dog et tøjskifte, da jeg rendte rundt i noget yderst mærkværdigt tøj. Blomstrede bukser, og en Babydoll overdel. Lignede fandeme en der var gravid i 11. måned, og mentalt handicappet oven i hatten. Hår lignede noget en kragefamilie kunne flytte ind i. Og griseøjne var skjult bag briller m. særdeles fedtede brilleglas.
Men så er det jo heldigt at jeg har en dejlig familie omkring mig.
Teenagedatter gav mig en HR mascara. Århh!
Teenagesøn var også ramt at hovedpine og dårlighed. Bette pus.
Og Gråstænkt blev husmor. Som ved et trylleslag. Han ryddede op, gjorde rent, bagte havregrynskage m. nougatfrosting, og han bagte boller.
Og da gæsterne gik hjem, lavede han sørme også tarteletter. Og nej, ikke det fra dåse. Næh, han gik i køkkenet med sin mor, og så hamrede de to aftensmaden sammen.

Total kærlighed!

Og totalt kært, så stolt han var. Huskede også at rose ham. Og tog et par havrekager ekstra. Bare for at vise ham min beundring.
Kan ikke lade være m. at tænke på, at hvis denne influenza nu trækker ud et par dage, ender jeg så m. en autodidakt kok? Og skulle man prøve?
For jeg kunne ærligt talt godt vænne mig til det her. At blive vartet lidt op.

Nu mangler jeg bare flg. for at fuldende aftenen:

- Massage.
- Varmt karbad.
- Elevationsseng.
- 60" fladskærms-tv.
- Et stort krus kaffe.
- Måske en bette whopper.
- Mandariner.
- Morfin. I flydende form.
- Dropstativ.
- Ramlösa m. citrus.
- En tyk tung dyne der knitrer.
- En pejs.
- En virkelig virkelig sønderrivende spændende creepy film.