tirsdag den 9. oktober 2012

Hvad sker der for de bryster?

Sidder lige m. min balje morgenkaffe, og surfer på nettet, inden jeg skal afsted på arbejde.
Læste på Ekstra Bladet, at Anders Brækvik ikke længere har computer i cellen. Det er sådan noget man kan sidde og fryde sig over.
Og når man er færdig m. at fryde sig, kan man bagefter brække sig over den mandsperson, som er blevet anholdt for at have sneget sig ind til en hest...(igen)...og udnyttet den. Jamen....bvadr!

Og så scrollede jeg ned, og så side-9 pigen fra i går.
Hold da kæft...

Jamen, hvad fanden sker der for de bryster? For det første ligner det at Jørn Ege har presset to vandmeloner ind under huden på hende. (Så får hun strækmærker...gnæk).
Og for det andet: Brystvorterne kigger op.

??

Ej, men hvis jeg var mand, ville jeg sgu da blive bange for dem. De kunne faktisk godt ligne noget fra Muppet Show. M. lidt hjælp.