onsdag den 26. september 2012

Side-9 citater.

Det er ikke alle Side-9 piger, der virker helt gennembagte. Her er nogle blandede "perler":

"Så jeg er noget trist over, at efteråret har ramt os med regn og blæst. Der går lang tid, før det bliver strandvejr igen, siger Cecilie med tydelig skuffelse i stemmen."
Du er fandeme ikke nem at narre, Cecilie. Kiggede du lige i kalenderen inden du svarede, eller fandt du helt selv på den geniale og skarpe observation?

"Jeg er lidt en fræk tøs, og det kan folk nok også se på billederne."
Næeh, faktisk ikke.

"Dog har jeg planer om at søge ind på skuespillerskolen, selv om det er svært at blive optaget. Men mon ikke de vil lukke mig ind, når de ser mig i avisen?"
Jo for pokker! For et nøgent fesent billede i en sladderavis, siger da nemlig bare helt vildt meget om dine evner.

"Jeg elsker Danmark, men hvorfor skal der være så hundekoldt om vinteren?"
Fordi der ofte er minusgrader. Fordi det er vinter, for crying out loud!!


Nå...nyt emne. Har mere der trænger sig på.

1: Caroline Fleming. Eller Flemming. Eller hvad fanden hun hedder. Er da bare så uendelig træt af at se hende lege Tyra Banks, i den danske udgave af Top Model.
Luk røven, Caroline. Og apropos røv, drop den fornærmede hønserøvsmund. Du ligner bare en uintelligent bimbo. Eller hov vent...

2: Uffe Buchard. Store nar. Sidder og leger Mr. Mean Machine i Top Model. Og udnævner en str. 38 til at være plus-size.
Ved du hvad, nar? Hold dog din kæft. For det første er en str. 38 ikke plus-size. Det er en str. 40 heller ikke. For det andet, så er det under alle omstændigheder pænere end resterne af dit hareskår. Eller læbeganespalte. Eller hvad der er sket m. den klovnemund.

3: Fatter stadig ikke Medinas berømmelse. Nogle gange sker der noget, som får ens meninger til at vende. Som det f.eks. skete med min holdning til Linda P. Der overgav jeg mig.
Nu trissede jeg så ind på Medinas fanside på Facebook.
Ej men...
For helvede...
Nu giver hendes intetsigende brægende klynkesange jo mere mening. Kvindemennesket formulerer sig jo som en 14 årig. Det er direkte pinligt at se på.

4: Er så pissetræt af fuldfede idioter i trafikken, som ikke fatter, at når NOGEN holder ude i krydset i venstresvingsbanen, så er det sgu nok ikke så skide genialt at speede op, og fræse over for gult når der var rigeligt tid til at bremse.

5: Opmærksomhedshungrende mennesker på Facebook, som kaster kryptiske opdateringer afsted. Så sidder man der, og er pisse nysgerrig. Og så svarer de bare: "Vil helst ikke snakke om det her".
Ehhh nå? Men du vil gerne smide en teaser ud?
Tilbagevendende problem.

6: Folk der er alt for optimistiske. Påtagede optimistiske. Ja ja, livet er skønt og alt det der. Og jeg elsker det dælme også. Men nogle gange er livet sgu også bare lidt op ad bakke. Og så skal de der optimister fandeme ikke pege m. deres dumme finger, og fortælle mig at jeg ikke må brokke mig.
Selvfølgelig må jeg da det. I min verden er alle følelser okay. Så længe man kan håndtere dem. (Sådan nogenlunde).
Man må sgu godt brøle og vrisse, hvis man har brug for at få det ud af systemet.
Så skrid nu m. jeres "Nederlag gør stærk".



Nå!