søndag den 23. september 2012

Rødhætte - Nu m. str. 48 i sko.

Er fandeme træt.  Men glad for at arbejdsdag gik godt. Nu hjælper det så også en del m. søde mennesker omkring sig. Havde det været tyskerchefen jeg skulle have lavet mad med, havde jeg sgu kogt mig selv i den store suppegryde.

Fødder er dog knap så glade. Faktisk er de næsten ikke til stede. De dunker lidt. Og arealet af fodsåler er vel på omkring 4 kvm.
Splat.
Faktisk orker jeg ikke engang at skrive blogindlæg. Og så er jeg træt, skulle jeg hilse at sige.  Tror bare jeg tuller ud og fjerner udtværet make-up om lidt. (Ligner retarderet pandabjørn) Og burde nok også hoppe i bad. Kom blandt andet til at hive stavblender op af stor balje, inden jeg havde slukket den. Så jeg blev pestomarineret på et splitsekund.
Og så er der de 3 kg. mel, som jeg har slæbt med mig hjem i hår, og på forstykke. Ligner en skamklippet isbjørn.

Narhh...det dunker for meget dernede. I fødderne, that is.
Og m. tanke for hvor travlt vi får på arbejde i morgen, må jeg nok hellere finde min højtelskede dyne. Og snuppe et par piller, så muskler kan finde hjem igen.

Og lidt Sex And The City, så hjerne kan finde ro.