mandag den 24. september 2012

Mandag...

Gik pissetræt i seng. M. snurrende fødder. Og gled lynhurtigt ind i drømmeland. Og vågnede pissetræt.
Hvorfor?
Fordi jeg har spurtet rundt m. stress i hele kroppen hele natten.
Landede i København m. et veterantog, og skulle videre til lufthavnen, fordi jeg skulle til London.
Kunne ikke finde vej til lufthavnen, og spurgte derfor om vej. På engelsk m. kraftig russisk accent.

(??)

Fandt endelig lufthavnen, og mødtes m. min ukendte rejsemakker. Hvorefter jeg kom i tanke om at jeg havde glemt at få tøj på. Så 10 min før flyet skulle lette, løb jeg gennem lufthavnen (Bvadr, for et syn), for at finde en tøjbutik.
Endte på mit hotelværelse i London (?), hvor jeg havde et par kjoler hængende. (Værelset var bestilt som det billigste. Derfor skulle det deles m. andre rejsende. Og samtidig være opmagasinering/pulterrum).
Spurtede tilbage til gaten, som var lukket. Jeg tudede så indtil jeg fik lov at komme ind alligevel.
På vej ud til flyet, skulle man m. armene hægte sig fast på en udendørs rutchebane, hvorefter man skulle suse i loop og skarpe sving ned til flyet.
Jeg kom dog til at tage turen to gange, fordi det var så sjovt. Hvilket resulterede i at flyet lettede uden mig. Og så stod jeg der i London (ret godt gået), og vrælede over at jeg ingen billet havde hjem. Og at jeg kun havde 1800 pund at leve for.

I guder.