tirsdag den 4. september 2012

Gråstænkt! Kend grænsen!

Arrhh! Teenagesøn har tilbudt at lave aftensmad. Det siger man simpelthen ikke nej til. Skønne skønne unge.
Imens snupper jeg en tur på www, hvor jeg er faldet over en artikel: "Hvad siger dit hår om dig?".

Nå, lad os se:

Langt, bølget hår: (Tjek, det har jeg)
Dit hår er velplejet, fyldigt og indbydende, og det får dig til at strutte af sundhed og overskud. (Jeg strutter i hvert fald). Samtidig ser det tilpas naturligt ud til, at du virker afslappet, uhøjtidelig og let tilgængelig. (Nemlig!) Og så er blødt, bølget hår selvfølgelig med til at gøre dig ultrafeminin - og ret sexet. (Ret sexet? Arhh, det er vist et defineringsspørgsmål).

Henna-rødt hår. (Tjek, det har jeg).
Det kan godt være, at din hårfarve kommer fra en flaske, men andre opfatter dig alligevel som en kvinde med stærke meninger og et hedt temperament. (Joehhh). Du er sexet og vild i sengen (Vi lever i 2012. Drop nu den myte.) - men du er ikke nødvendigvis let at leve sammen med...(Spørger lige Gråstænkt:

"Er det et trickspørgsmål? Det ved jeg sgu da ikke. Det er jo i forhold til hvad? (Jeg gentager spørgsmålet).........*Rungende tavshed*....."Tjoehh, det er du da".
Nå, det er jeg så ikke. Og nu fortsætter han fandeme m. at argumente. (Ret dårligt, skulle jeg hilse at sige).
"Det er jo ikke et nemt spørgsmål. Elsker jeg at være sammen med dig? Ja! Er du let at leve sammen med? Det er jo ikke let at svare på".


Gråstænkt! Vid hvornår du skal holde kæft!


Nu tager jeg sgu en test. Bare for at vise ham hvad han har!

"Er du en god kæreste?"

Siden blev ikke fundet (404)





??