torsdag den 16. august 2012

Søren Ryge, dit sexede handyr!

Jeg keder mig aldrig når jeg sover. Aldrig.

I nat drømte jeg at jeg ville finde en kæreste til min veninde. Efter lidt søgen frem og tilbage, var jeg pludselig i en skov. Dybt inde i en skov, hvor der lå en hytte. Og ved hytten blev der holdt fest.
Værten var ham, som jeg ville have min veninde skulle finde sammen med. Værten var: Søren Ryge.
Alt gik efter planen. De to faldt i snak, og grinede meget sammen. Og så blev jeg jaloux. Og ville selv have Søren R. Så jeg fandt kort tid efter mig selv inde i hans baggang, hvor jeg stod m. fiskerhat på og gjorde mig til. Og sagde til ham at nu ville jeg forføre ham.

Hvad sker der nu for det?

I drømmen var han et rigtigt charmerende sexdyr. Virkeligheden er jo lidt en anden. Bare lidt.