fredag den 31. august 2012

Spar mig for al den hype!

- Jeg gider ikke læse "Fifty Shades Of Grey". Måske går jeg glip af noget? Det kan ikke udelukkes. Men jeg får tics af modefænomener og hypes. (M. undtagelse af dem jeg selv hopper på).
Man skal åbenbart have læst den der erotiske bog, for at være m. på beatet.
Det skider jeg på. Jeg snupper "Gitte laver ridestald" i stedet. På hipster-måden.

- Ben & Jerry is. Er sgu da kun kendt for mærket. Ikke for smagen. For det smager jo bare af sødt.
Fandeme mange penge for en bøtte sukker tilsat fløde.

- Raw Food. Jesus christ...hvad sker der for det? Det er edderhugme mange gastronomiske lækkerier man går glip af der. "Øj se, jeg kan lave brød i min ovn, som ikke kommer over 41 grader. Helt uden mel".

- Smileys og forkortelser. Hvorfor skriver alle teenagere pludselig sære sammensatte ord? "Minskat" og "minpige"?
Og hvad med FML? Fuck my life? Oh my, hvis I allerede kaster den afsted fordi I har fået en polsk stil for til på fredag, så venter der jer store overraskelser i livet.
Og smileys. Teenagedatter griner af mine originale smileys. Som f.eks. :-) eller :-D (hvis jeg er rigtig glad).
Nu skal man åbenbart skrive xD, hvis man er med på noderne. Undskyld, men er det en død smiley? M. krydser i øjnene, og åbent gab?

- iPhone og iPad og iDon't-give-a-shit. Så ER det heller ikke bedre, bare fordi der er et halvædt æble bagpå.

- Twitter. Hvad sker der derinde?

- Fiat 500. (!!). Får spat af at se den overalt. Hvis man VIL have stil, så køber man sgu den originale. I stedet for en overleasede parodi.

- Vild m. dans. Drop det nu. Der er jo ikke flere kendte m. respekt for sig selv, som vil stille op. Og dem der gør, er så utrolig ligegyldige,
(Ved bare at G. tuner ind på det næste fredag. Han siger det er pga. selve dansen, men jeg er sikker på at det er pga. kvindeben og sparsom beklædning)

- Løb. Alle løber fandeme efterhånden. Alle! (Er IK' misundelig)

- Filmen "Klassefesten". Er jo bare en dum dårlig parody på "Hangover" filmene.

- Vejlegård-sagaen.