tirsdag den 28. august 2012

Mig og min mor.

Sæsonpremiere på programmet "Mig og min mor" på Kanal 4.
Oh dear lord...havde lykkeligt glemt alt om lædervest-mutter.






I dag skulle hun lære at lave sovs. Jamen, er det ikke fantastisk hvilke banaliteter der sælger tv, og får mindrebemidlede til at sluge det råt? (Jeg ELSKER det program)
Lædervesten skulle som sagt lære at lave sovs og flæskesteg. I en alder af 42 år. Datteren klagede over at der ikke havde været serveret varm aftensmad siden lædervest og pigens far gik fra hinanden.
Altså...det giver ret god mening, ikke? Eftersom man ikke plejer at varme øl op.
Nå men, jeg fik næsten ondt af hende. Vesten. Fordi hun var så stolt over sovsen. Det var næsten rørende.
Okay, indrømmet. Jeg fik næsten tårer i øjnene. Men jeg tuder sgu også over alt for tiden.


Så er der Malou Stella og Mor Britta. Intet at berette. Malou Stella er vist ved at blive voksen. Var helt dejligt at se.

Og så er der mor Mia, og den arme datter Joy, som har mor hængende som et stykke klistrende fluepapir.
Mor Mia mødtes m. datter Joy på Bakken. I anledning af mors dag. Det fejrede mutter m. et par shot. (Eller nok nærmere 21...hendes balanceevne at dømme efter) Og der gik da heller ikke lang tid, for bodegastemningen var komplet. Kosten vaklede afsted, og lignede et fugleskræmsel der havde nippet lige lovlig meget til gærede bær). Og under middagen var den gal igen. Sprutten talte, og tårene væltede frem. For alle kan vel nok se at det er for dårligt (!!), at datter Mia ikke har tid til mutter hele tiden. (Fandeme sørgeligt at mutter ikke har nogle venner på sin egen alder). Desuden var bodegamor yderst utilfreds m. at datter havde fundet sammen m. eks-kæreste. For "så...er...der...ikke...tid...til...maaaaaaaaaaj" hylede hun m. vodkatårene silende ned af de rødmossede kinder.

Man græmmes!