fredag den 13. juli 2012

Rygestop - Dag 4.

Har stadig ikke røget. Men har næsten grædt, fordi jeg fik så ondt af mig selv. Og har været rigtig sur i perioder. Og haft lyst til at købe hjemmefra. Ud i skoven bag et bøgetræ og så bare pulse løs.
Har været så slemt, at jeg tog mig selv i at ønske at jeg havde masser af penge på bankkontoen, så jeg kunne daffe i lufthavnen. Alene. Og tage en uge i en liggestil sydpå et sted med cigaretter ad libitum.

Men så kom jeg til at læse en historie om noget lungekræft. Og noget KOL. Og det har jeg sgu egentlig ikke lyst til.
Og så var det ligesom om rygetrangen forsvandt lidt. Lidt. Men den er der stadig. Fandeme sygt. Ville svare til at jeg sad og flæbede over at der ikke var nogen der gad at spille russisk roulette med mig.

Men har næsten grædt. Lidt. Føler jo jeg har mistet min identitet. (Så skide være med at der er en længere holdbarshedsdato på den nye identitet, ikke?)
Vil ikke ryge mere. Vælger mine børn fremfor nikotinen. Og har brug for pengene. Til godter til mig selv. Bliver årets kunde hos Matas og hos NiceHair.dk

Men status:
Har faktisk kortere perioder hvor jeg glemmer alt om rygning.
Havde en okay morgen uden overvældende rygetrang.
Bussemandsproduktionen er steget med 74 pct.
Sover træls.

Prøvede Nicorette bolsher. Hals snørede sig sammen, gane var ved at ryge i luften, og jeg fik voldsom kvalme. Så jeg dropper bare de der hjælpemidler.