fredag den 20. juli 2012

Mens vi venter på Gråstænkt.

Han er inde at hjælpe yndlingsnaboer. Med noget ny køkken og emhætte.
Og jeg venter bare på han kommer hjem, så vi kan æde nachos og se film.

Fuck det, jeg drikker sgu resten af rødvinen. Han får sikkert en håndværkerbajer derovre.

Stødte på en ugle på gågaden i dag. Reklame for rovfugleshow. Jeg er nem. Vi tager afsted på søndag og smider nogle hundrede kroner. Skal dælme da ud og nusse ugler igen.
Men generelt ER jeg bare let at påvirke. Det værste var nok dengang jeg stødte på nogle mennesker på gågaden. Og vi snakkede. Og grinede. Og så ville de have mit nummer, ang. et fordrag. Og DET ville Rødhætte selvfølgelig vildt gerne.
Og så ringede de...Et par dage senere. Det var Moon bevægelsen...

En anden gang tog jeg en personlighedstest på nettet, hvor man skulle sige ja til at blive ringet op vedr. resultatet.
Jowjow...tastetastetaste telefonnummer ind.
Og så ringede de ugen efter. Med resultat. Som passede forrygende. Selv på de punkter, som jeg IKKE er, men som jeg GERNE vil være.
Fantastisk!
De ville også gerne have mig på besøg. Og så ville de gerne sælge mig en bog.
Og Rødhætte var ikke afvisende. Indtil hun hørte forfatterens navn.

L. Ron Hubbard

Og så var det at en svag klokke bimlede bag 43 meter vat inde i mit kranie.


Ja...